Ostutingimused

Müügitingimused kehtivad alates 1.02.2020
ARSi veebipood
Eesti Kunstnike Liit MTÜ
Vabaduse väljak 6, 10146
epood@eaa.ee
+372 56651858


Müügitingimuste kehtivus
1) Müügitingimused kehtivad www.arsfactory.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Eesti Kunstnike Liit MTÜ (edaspidi ARS veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad ARS veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3) ARS veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel arsfactory.ee.


Hinnainfo
1) Kõik ARS veebipoes toodud hinnad on eurodes, sisaldavad käibemaksu 20%, v.a. raamatud, mis on 9% ja kinkekaardid, mis on 0%.
2) Ostudele lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile.
3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni – järgmise päevani.
4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbijaja ARS veebipoe vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
5) ARS veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.
6) ARS veebipoe müüdavaks kaubaks on unikaalsed ja algupärased kunstiteosed.

7) Tähelepanu vajavad need tooted, mida ei saa tarnida ja millele tuleb galeriise ise järgi tulla, tellimuse vormistamisel alates järgnevast tööpäevast.

Tellimuse vormistamine
1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Mine ostukorviˮ.
3) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Mine Kassasseˮ. Peale maksekeskuses arve tasumist, vabastatakse kaup.
4) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
5) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 12.00−18.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 16, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka „tulen kaubale ise järeleˮ tarnevaliku puhul. Kui tellimus esitatakse riiklikel puhkepäevadel, vormistatakse tellimus sellele järgneval tööpäeval.
6) Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.


Müügilepingu jõustumine
1) Kauba müügilepinguga kohustub ARS veebipood andma Tarbijale üle vastava toote ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub ARS veebipoodele tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse.
3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist ARS veebipoodi pangakontole. 

4) Makseviisid. Võimalus on tasuda Maksekeskuse AS vahendusel või panga ülekandega.  Maksekeskuse AS vahendusel töötavad pangalingid Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, VIS/Mastercard makseviisid. NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.


Kohaletoimetamine
4) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib ARS veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
5) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest ARS veebipoode pangakontole ehk maksimaalselt 14 tööpäeva jooksul pärast summa laekumist, tavaliselt 3-5 tp jooksul. NB! Eriolukorra ajal võib tarneaeg pikeneda veebipoest sõltumatutel põhjustel.
6) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
7) ARS veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida ARS veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.

Tulen ise järgi

Kauba väljastamine toimub ARS kunstilinnaku tarbekunstigaleriist.

Pärnu mnt 154, Tallinn 11317, E-R kell 12-18

Esmaspäevast neljapäevani ostetud kauba saab kätte ostu sooritamisele järgneval päeval alates kell 12.00. Nädalavahetusel ehk reedest pühapäevani  ostetud kauba saab kätte hiljemalt järgneval teisipäeval.

NB! 23.12. on lühendatud tööpäev ja galeriid on avatud kuni 15.00.
Ajavahemikus 27.12-7.01. oleme avatud ainult eelneval kokkuleppel.

Tellitud tooted saab kätte ARS Kunstilinnaku lahtiolekuaegadel isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel.

Kohaletoimetamise tasu ARS Kunstilinnakusse tellides kaubale ei lisandu.

Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loetakse klient lepingust taganenuks. Väljavõtmata tellimuste ostusumma koos postikuluga tagastame viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

 

Tellin kaubad Omniva pakiautomaati

Omniva pakiautomaati tellides lisandub hinnale kohaletoimetamise tasu min 3 € (täpne summa märgitud e-poe ostukorvis).

Pakiautomaati pannakse tellimus esmaspäevast neljapäevani ostetud kaup ostu sooritamisele järgneval päeval, reedest pühapäevani ostetud kaup hiljemalt järgneval teisipäeval.

Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitab Klienti SMS-teade, mis sisaldab ukse avamiseks unikaalset uksekood. Juhised koodi kasutamiseks ja pakilaeka avamiseks leiab pakiautomaadi puutetundliult ekraanilt. Tarne on tavaliselt 3-5 tp jooksul. NB! Eriolukorra ajal võib tarneaeg pikeneda veebipoest sõltumatutel põhjustel.

 

Tellin suuremõõtmelised teosed SmartKulleri abil

SmartKulleri teenust tellides lisandub hinnale kohaletoimetamise tasu min 10 € (täpne summa märgitud e-poe ostukorvis).

Kuller tellitakse kaubale esmaspäevast neljapäevani ostetud tellimustele,  ostu sooritamisele järgneval päeval; reedest pühapäevani (ja riigipühadel) ostetud kaup hiljemalt järgneval teisipäeval.

Kauba kohalejõudmisest teavitab Klienti SMS-teade või e-kiri.  Tarne on tavaliselt 3-5 tp jooksul. NB! Eriolukorra ajal võib tarneaeg pikeneda veebipoest sõltumatutel põhjustel.

 

Kasutan Arsi kullerteenust Tallinna piires

Valides kauba kohaletoimetamiseks Arsi kulleri Tallinnas, lisandub tellimusele kohaletoimetamise tasu 10 €. 
Kullerteenuse kasutajatele toimetatakse kaubad kohale otse tellimuses märgitud aadressile.
Kullerteenuse kasutajatele toimetatakse kaubad kohale järgnevalt: esmaspäevast neljapäevani ostetud kauba saab kuller tuua ostu sooritamisele järgneval päeval alates kell 12.00. Nädalavahetusel ehk reedest pühapäevani ostetud kauba saab kuller tuua alates järgneval teisipäeval.

Tellitud tooted saab kätte ARS Kunstilinnaku lahtiolekuaegadel isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel.


Tagastamisõigus
1) ARS veebipoodes e-poest ostetud toodetele, mille pakend on rikutud ja keraamikale ning visuaalkunstile puudub tagastamisõigus.
2) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul (va, kui tegu on kaupadega, millel puudub tagastamisõigus).
3) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
4) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus (mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ) ning saata see aadressile epood@eaa.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. NB! Palume kauba tagastada Tondi Ärikeskuse Omniva pakiautomaati – +372 56651858
5) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. ARS veebipood kauba tagasisaatmise kulusid ei kata.
6) ARS veebipood tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud
ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.


Vääramatu jõud
ARS veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida ARS veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.


Kunstiteosega seotud autoriõigused
Kunstiteose ning sellest tehtud fotode edaspidisel kasutamisel on ostja kohustatud järgima Autoriõiguse seadust. Üldjuhul ei ole lubatud kunstiteose ja sellest tehtud fotode kasutamine ärilistel eesmärkidel ilma teose autori nõusolekuta ja selle eest tasu maksmiseta.


Muud tingimused
Tootepildid ARS veebipoes on illustratiivse tähendusega. Tooted võivad mingil määral erineda pildil olevast, kuna tegemist on kästööga ja autoritehnikaga ja peaaegu iga teos on unikaalne.


Isikuandmete töötlemine
1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba
kohaletoimetamiseks. Eesti Kunstnike Liit MTÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
2) ARS veebipoodel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.


Pretensioonide esitamise kord
ARS veebipood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
Toodetel mis on valminud käsitööna, võivad esineda eripärad.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile epood@eaa.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf
Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Tarbijal on õigus nõuda ARS veebipoodelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui ARS veebipoodel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, ARS veebipood ei ole kauba
puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
Tarbijal õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole, kui ARS veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus ARS veebipoode pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse
tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel , Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide ahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse . Kaebust saab  esitada ka veebipõhise platvormi abil: ec.europa.eu/odr